Wednesday, May 16, 2007

Still inlove.

Seuste.. Seuste te sakam.. Seuste te zasakuvam poveke I poveke, a pomina tolku vreme… Kako e mozno toa, zasto Gospod me kaznil tolku da se zaljubam, zasto Gospod me kaznuva seuste, da ne sum so nea, a da ja zasakuvam poise? Zasto Gospod mi prati angel, dali jas sum dovolno vreden da bidam so nego?
Da, angel… Premnogu pati spomnuvav za toaj angel, i se uste prodolzuvam da zboram za nego. A ako ne zboram, go mislam. GO mislam celo vreme, celo vreme mi seta po misliste. i neke da izleze od niv. Nitu od niv, nitu od moeto srce, nitu od mojata dusa.. Pa, nema ni zasto da izleze od moeto srce, zasto jas nemam srce, moeto e nejzino, a ona ima dve srca. Ha, mozebi ima samo edno. Moeto.. Mozebi ona nejzinoto go podarila na nekoj, a go ima samo moeto. Ah, jas da najdam nekoj sto ke mi go podari nejzinoto srce, pa barem edno da imam…
Angelu moj, prosti mi sto te sakam tolku mnogu, sto ne ti davam da imas sloboda. Prosti mi sto seuste slusas za mene, kamo da me nemase. Barem jas ke se oslobodev od ovaa bolka. Videte, na nekoj nacin se otkazuvam od zivotot za mojot angel, mojot angel sto ne e moj. Iako toj veli deka nejzinoto srce pripaga na mene, deka samo teloto i pripaga na drug.. Sto ako e taka, koga ne mozam da ja dobram. Ona e kako fantom, kako nekoja nevidliva i nevozmozna licnost koja me progonuva. Samo, koga ke prestane da me progonuva, i dali ke prestane?
Kolku se samo teski ovie zborovi sto gi pisuvam. Kolku samo boli sto sevo ova e vistina. Kolku samo moram da zaboravam na nea, kako sto ona zaboravi na mene, samo kako? Kako koga ne mozam? Sto da se pravi koga edinstveniot koj moze da ti pomogne e onoj za kogo places???

No comments: