Wednesday, May 9, 2007

Sto e ljubov???

Sto e ljubov? Prasanje koe mnogu luge si go postavuvale, i na krajot, sekoj go nasol odgovorot.
Jas porano veruvav samo vo roditeslka ljubov. Taa koja e bezuslovna, golema. Ljubov kon, i od rofitel. No sega.. Sega veruvam i vo lubov pomegu dvajca. Veruvam zatoa sto ja osetiv taa ljubov, zatoa sto se uste ja osekam. I taa moja ljubov e se pogolema.
Nekoi velat deka ljubovta ne postoi. Ne, ne e taka. Taa postoi, taa go vrti celiot svet, samo nie ne go svakame toa. I tesko e da se svati. No bez ljubov nema nisto. Prazno e, sturo…
Koga ja osteiv.. Koga ja osetiv taa ljubov, bev sreken, presreken. No sega.. Sega ne sum. Pak zaradi taa ljubov. Ljubov koja sega e ednostrana. A takva ljubov boli. MI velat deka ke izbledee. No ne, takva silna ljubov ne moze da izbledee. Takva ljubov ostava traga vo nasite srca ko sto ostavi vo moeto. Taa ljubov e vecna, taa ljubov ne se zaborava. Samo treba da se nauci kako da se zivee cuvstvuvajki ja taa ljubov bez da ja vidis sakanata. A jas, jas se uste ne sum go nasol odgovorot. Mozebi ke go najdam, mozebi ne. Prasanje na vreme. No kako da se prezivee niz toa prazno vreme?
Ah ljubov… Ah ljubov… Kakov zbor. Ne, ne e samo zbor. Toa e svet zbor. Toa e cuvstvo. Toa e…. Toa e… Toa e mnogu traboti!
Ljubov e i koga cello vreme mislis na nekoj. Kofa toj nekoj ti seta po misliste sto I da pravis, kade i da si, so kogo i da si. Jas znam, znam deka ne mozam ni za eden del od vremeto da zaboravam na nea. Ne znam kako da zaboravam. Se budam so pomislata na nea, legnuvam so istata pomisla.Ne mozam da jadam, ne mozam da spijam. E toa e ljubov. Vremeto pominuva, a mojata ljubov i mojata boka e se pogolema…
Nikoj ne svatil sto e ljubov dodeka ne pustil solza za nea. No iskrena, cista solza. Kakva sto pustiv jas, maska, najteska. Veruvajte deka maskata solza e najteska. Poveke tezi od toni izlieni zenski solzi. Ljubovni solzi. Sum go osetil toa. I nikogas nema da go zaboravam migot koga ja pustiv prvata solza. Bolese tolku mnogu sto mislev deka ke umram. I vo eden moment umrev, umrev odnatre. Nemav nikakva pricina da ziveam. I togas si go postaviv prasanjeto, Sto da se pravi koga edinstveniot koj moze da ti pomogne e onoj za kogo places???

3 comments:

ALEK said...

alal da ti be brat za ova sto si go napisal!vistinskata ljubov doagja sama i si odi bez da se svrti nanazad za da vidi kolkava steta napravila!dodeka ja imas vo race neznaes kolku mnogu ja sakas i kolku mnogu ti znaci,koga kje ja izgubis duri togas doznavas kolku mnogu ti znacela vo zivotot,togas svakjas deka taa e pricinata sto si bil srekjen i za sto si se borel vo zivotot za da postignes nesto,posle toa ti e sve za dzabe sto i da napravis nisto nema da go smeni faktot sto povekje ne e do tebe.sto i da ti se desi pak se navrakjas na starite spomeni sto ti ostanale od nea,ja baras nasekade i ja gledas vo sekoja devojka sto lici bar malce na nea ali sve ti e za dzabe nikogas povekje nema da ti bide isto se dodeka ne se potrudis mnooogu pojse od sto treba i od sto moze eden prosecen covek da postigne za da ja vratis tamu kaj sto i e mestoto za da ti se smirat srceto i dusata koj sto treperat od bolkata koja sto se talozi so vremeto zaedno koe sto te ubiva bez da osetis deka poleka umiras i propagjas na dno kaj sto ima samo bolka i strav.
znam sto e bolka,znam sto e solza.teska e,poteska od bilo sto na svetov sum gi pustil da se strkalaat po moeto lice i nisto ne me bolelo pojse od toa,nikogas nema da mozam da ja zaboravam bez razlika na se,sto i da se desi taa sekogas kje mi bide vo srceto i nasekade kje ja nosam vo mene!imam devojka ama nemoze da ja zameni ne samo ona niedna na svetov nema da moze samo nea ja sakam vistinski i iskreno!i me boli toa sto znam deka me saka uste ama se plasi da bide so mene povtorno za da ne me povredi!ni se desija nekoj raboti dodeka idevme i ne vikam deka ne me povredi koga raskinavme,mnogu me povredi ama nemozam vecno da go cuvam gnevot vo mene,mnogu malku vreme mi trebase za da zaboravam na toa sto se desi na toa sto me povredi!taa bolka iscezna za mig ama ja zameni pogolema bolka koja sto me ubiva poleka no sigurno!
TOJ STO NESAKAL NEMA DA MOZE DA GO SVATI OVA SVE DODEKA NEZASAKA ISKRENO SO DUSA I SO SRCE!I KOGA KJE JA IZGUBI LICNOSTA KOJA STO MU ZNACELA SVE VO ZIVOTOT TOGAS KJE DOZNAE STO E VISTINSKA BOLKA,KJE OSETI ZA STO NAJVISE SE PATI VO ZIVOTOT,KJE SVATI DEKA NISTO DRUGO NE MU TREBA VO OVOJ SUROV SVET,KJE JA BARA SAMO LICNOSTA KAJ STO SI GO OSTAVIL SRCETO,KJE GLEDA NAOKOLU I NEMA DA JA NAJDE POVEKJE KJE JA NEMA POVEKJE DO NEGO DA JA GUSKA I DA JA GALI I SO POGLED DA I KAZUVA DEKA JA SAKA POVEKJE OD BILO STO NA ZEMJAVA!

Anonymous said...

Хвала за занимљиве информације

Anonymous said...

I got a recommendation fгоm а frіend foг a tax pгeparer and
the first dangeг sign, which I іgnored, ωas that
he ωaѕn't a CPA (certified public accountant) he was what'ѕ known as a an "enrolled agent. Looking for mismanagement, waste, or fraud, an Internal Auditor utilizes computer systems to make sure records are true and accurate. has also revealed that its imports are currently exceeding the exports, thus resulting to a massive trade deficit.

Here is my website ... Visit The Up Coming Internet Page