Wednesday, May 16, 2007

Vojna.

Vojna…Mnogu temen zbor da se izgovori. Mnogu los zvuk koga ke se slusne. Mnogu mracnoen da se oseti.
Ima razlicni vojni… Nekoi za ljubov, nekoi za vlast, nekoi za pari… A najlosata.. Najlosata e onaa vo sebe. Onaa pomegu srceto i razumot. Taa, koga ke se razgori dovolno moze da te unisti totalno, moze da te porazi kompletno. Moze da ti ja zamraci dusata, da ti go pocrni srceto, da ti go posivi zivotot… A jas, jas sum na sredinata od takvata vojna…
Koga i da go zaprasam srceto, toa kako rasipan kompas pokazuva nakaj tebe. Toa vodi kon edna cel, ne pokazuva na niedno drugo mesto, ne saka niedna druga devojka, osven tebe… Za nego postois samo ti angelu moj… Samo ti sic el za nego, samo dali si ostvarliva cel ili si nevoznozna misija??
A razumot.. Razumot mi veli deka ne vredi, deka treba da se otkazam od tebe… Razumot mi veli deka moram da se otkazam, zatoa sto si me zaboravila, zatoa sto mozebi nikogas ne si me sakala… razumot mi veli deka zenskoto srce e premnogu delikatno da se svati, deka zenskite oci se kako cesma, premnogu lesno tecat solzi od niv… Samo dovolno e da se otvori taa cesma, da se pomisli na nekoja stara rana, i gotovo…
Vo mene gori plamen za tebe… Plamen koj poleka po poleka mi go unistuva srceto, mi go gori… A kaj tebe, ima li barem edno malecko zarce ostanato za mene? I toa e dovolno, ako ima zarce, ima nadez, zatoa sto toa zarce mozebi ke se razgori nekogas, mozebi jas so mojot plamen ke uspeam da go razgoram. Mozebi…samo edno zarce e dovolno...
E toa.. Toa e najteskata vojna. Toa e vojna koja samo onie koj ja proziveale znaat kakva e.. Onie koi ja proziveale znaat kolku e teska, i kako taa vojna go unistuva covekot… Samo se nadevam deka taa vojna ke zavrsi, na eden ili na drug nacin… Dali ke popusti srceto, ili razumot? Koj ke pobedi?
I sega, sto da poslusam… Razumot ili srceto? Tuka, tuka doaga i najteskoto prasanje, sto da se pravi koga edinstveniot koj moze da ti pomogne e onoj za kogo places???

3 comments:

Pajo said...

Sakam samo da kazam deka ova lisno mene najveke mi se sviga od se sto napisav. Odkoga go napisav, go pricitav, i mene me pogodi, ne bev ni svesen sto sum pisuval predodno.

Anonymous said...

Pajo, do sea go imav procitano samo prviot post, sea gi procitav site drugi naednas. Da ti kazam najiskreno deka me naezi. Znam deka ova sto go pisuvas ne go pisuvas od nekakva zelba za pisuvanje, tuku ova ti e nacin da go izrazis ona sto go cuvstvuvas. Ne sakam nisto da ti kazam vo vrska so temava, zosto dobro znaes sto ke ti kazam i veke sum ti go kazal mnogu pati. Ke ti go kazam samo ova, Znam deka ti e tesko, te razbiram, site te razbiraat, ama ne si go rasipuvaj zivotot. Seuste si mlad za da go posvetis zivotot na edna licnost, so koja i onaka znaes deka nema veke da se povtori. Se drugo sto ke kazam ke bide izliteno, zosto go znaes i samiot.

Tolku od mene sega za sega, ke te pratam i ponatamu ako pisuvas, a najiskreno se nadevam deka sve pomalku i pomalku ke pisuvas na blogov. Barem obidi se....

Anonymous said...

Хвала за занимљиве информације